۱۳۸۸ فروردین ۲۲, شنبه

اعترافات



آقا می خواین فحش بدین، بگین فاشیستم، بگین ضد انسانیتم یا هرگونه مطلب دیگه ای که علاقه مندید میتونین بگین، ولی من باید اعتراف کنم که با اعترافات این نظامی انگلیسی خیلی حال کردم.
حالا چراشو باید توضیح بدم. نخست اینکه ما تنها مردمی در دنیا نباشیم که معنای اعترافات تلویزیونی در مکانی نامعلوم، پس از اعمالی نامعلوم! و اینسوی پرده ای که آنسویش نامعلوم را می دانیم و جهانیان نیز در این آگاهی با ما شریک می شوند.
نکته هیجان انگیز دیگه اینه که برخلاف روشنفکران و دانشجویان ملت غیور ما که بعد از اعترافات کاملا داوطلبانه و بیرون آمدن دیگه برای کسی مهم نیست که در چه شرایطی اعتراف کردن و حتی اگه براشون مهمم باشه اونا جرآت توضیحشو ندارن این ملوانان بریتانیایی آدمهای بی صاحبی نیستند و پس از تحویل به کشور متبوعشان احتمالا مطالب جالبی را حتما به دروغ و تحت شکنجه!حکومت جنایتکار بریتانیای کبیر در مورد شرایط روحی و یا شاید حتی جسمی اعترافاتشان خواهند گفت که مسلما و قطعا ما هیچ کدام را باور نخواهیم کرد.
البته باید توضیح داد که سربازان گمنام و دیگر نیروهای نظام مقدس نیز که از هوش سرشاری برخوردارند از این مطلب تا حدی آگاهند، از مهمان نوازی و لطف فراوان تا آن حد که به دگراندیشان و دانشجویان روا داشته اند خودداری کرده اند و آنچه احتمالا این روزها به سر ملوانان انگلیسی نیامده است!!! فقط تصویری از روزهای خوش برادران و خواهران وطنیمان است. حداقل امیدوارم وگرنه که...
همونطور که رضا از قبل گفته بود که ما حرف ملوانان انگلیسی را در مورد رفتار بد دولت ایران و شرایط روحی در زمان اعتراف باور نمی کنیم، باور نمی کنیم:
منم فقط جهت اطلاع دروغ هایی رو که بنگاه شایعه پراکنی بریتانیا !!!!مثل همیشه به دروغ منتشر کرده براتون کپی می کنم تا با مطلب قبلی مقایسشون کنین:
ملوانان بریتانیایی در اولین کنفرانس مطبوعاتی پس از آزادی با قرائت بیانیه ای به شرح ماجرای دستگیری خود در آبهای خلیج فارس پرداخته و گفته اند که بیشتر روزهای بازداشت در ایران را در انزوا و تحت فشار روانی بوده، به آنها چشمبند زده شده بوده و به تناوب بازجویی می شده اند.شش تن از پانزده سرباز نیروی دریایی بریتانیا که پس از دوازده روز بازداشت در ایران آزاد شدند، بعد از ظهر جمعه ششم آوریل (هفدهم فروردین) در کنفرانسی مطبوعاتی در شهر چیونور استان دوون انگلستان شرکت کردند و بازداشت خود را 'غیرقانونی' خواندند.در این بیانیه آمده است که نیروهای بریتانیایی به هنگام بازداشت در آبهای عراق بوده اند و در بازجویی ها به آنها گفته شده در صورت اعتراف به کشورشان بازگردانده می شوند و در غیر اینصورت ممکن است تا هفت سال به حبس محکوم شوند.
مرگ بر انگلیس جنایتکار!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر